Първоначално публикувано от dansguardian
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo 156/159 или Passat
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщениеДоста време търсих Капа,все не ми изпздаше,и като взех 166-цата,излязоха 2.Едната тдс,другата жтд...Ма късмет
За тези километри е дал не повече от 2 бона за масло, консумативи и ремонти. А купи капата за 1800 лв.
По това и аз съдя, че са добре направени машини.
Comment
-
Първоначално публикувано от Liky Покажи съобщениеИ 156 гледам, те по-малки ли са вътре, отзад има ли място за хората на снимките все ми се вижда че ще трябва краката на страни да си слагат че да се събератAlfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)
Comment
-
Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщениеМда, правилно те насочват колегите.
Ако ти се кара приятна кола - вземи 156.
Ако ти трябва голям багажник - вземи пасат.
А 159 бих взел само ако имам над 10хил лева излишни. С 5 не става.
156 друса повече от 159 и в градски условия е малко по-неприятна, защото прави много големи обратни завой, вече е по-евтина предницата на 156 (направо има и народни носачи) . При 159 имаш повече тишина, доста по-ниска кола (дразнещо) много по-стабилна, пъргав волан и маневрена като кола, климатроника прави по-бързо студено и обдухването в салона е доста по-приятно от това в 156, място на задните седалки няма и при двете.Ауди А4 Б6 имат два-три читави мотори, много страдат от носачи и са безсмислено скъпи за възрастта си. Б5,5 е рядко грозен автомобил и въпреки, че е стар все още ги крадат. Провисват тавани, платовете по корите, безчувствен волан и течащи рейки.
Сам преценяваш, според мен е важно да ти върши работа и да се чувстваш комфортно и да ти харесва как изглежда.
Comment
-
Имал съм А6 С5 1.8Т 4х4 и мога да кажа, че е страхотен автомобил за дълъг път, но като всяка кола си има и своите болежки... Моята студена първите месеци палеше винаги от 2рия или 3тия път, като загрее няма проблеми. След една година вече палеше от 5-6тия път... всяка сутрин въртя като някой Москвич... обиколих половината майстори в София... нямаше решение на проблема, сменях помпи, клапани ... и така си я продадох. Окачването им е същият кашкавал като на 156, само една идея по-малко скърцат.
Моето мнение е, че ако искаш автомобил който да изглежда все още актуално, да ти прави кеф и чатите да са на разумни цени - 156 JTD. 115 кс моделът който е с 8 клапана пак ще ти е предостатъчен за изпреварвания на дълго. Важното е при нашите автомобили (Алфите) да ги поддържаш при човек, който има опит с такива автомобили.
Успех с търсенето!Now: 156 2.5 V6 24V
Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.
Comment
-
Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщениеНе са маневрени 156ците с дизелите и със шестака. А най-вече с 2.4жтд е като танкер.
Но с твинспарк си е съвсем приемливо, чувствам я малко по-маневрена от ауди А4 Б5, което ми е идеално.и паркирането на тясно място също.
Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщениеИмал съм А6 С5 1.8Т 4х4 и мога да кажа, че е страхотен автомобил за дълъг път, но като всяка кола си има и своите болежки... Моята студена първите месеци палеше винаги от 2рия или 3тия път, като загрее няма проблеми. След една година вече палеше от 5-6тия път... всяка сутрин въртя като някой Москвич... обиколих половината майстори в София... нямаше решение на проблема, сменях помпи, клапани ... и така си я продадох. Окачването им е същият кашкавал като на 156, само една идея по-малко скърцат.
Моето мнение е, че ако искаш автомобил който да изглежда все още актуално, да ти прави кеф и чатите да са на разумни цени - 156 JTD. 115 кс моделът който е с 8 клапана пак ще ти е предостатъчен за изпреварвания на дълго. Важното е при нашите автомобили (Алфите) да ги поддържаш при човек, който има опит с такива автомобили.
Успех с търсенето!
Comment
-
Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщениеДизел или бензин, 5-6 цилиндъра 156 са с едно и също окачване и рейка и радиуса на обратен завой е леко неприятени паркирането на тясно място също.
Имам 156 2.0 Приятел има 156 2.4 , като се качиш от едната в другата и пробваш да паркираш, веднага забелязваш, че бензиновата е по-маневрена.
Ето ти официалната документация - http://www.alfaromeopress.com/press/detail/6088
Спарковете имат turning circle 11.1 метра, а дизеловите и шестака - 11.6 метра.
Comment
-
Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщениеИ аз така си мислех, но не е така.
Имам 156 2.0 Приятел има 156 2.4 , като се качиш от едната в другата и пробваш да паркираш, веднага забелязваш, че бензиновата е по-маневрена.
Ето ти официалната документация - http://www.alfaromeopress.com/press/detail/6088
Спарковете имат turning circle 11.1 метра, а дизеловите и шестака - 11.6 метра.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Недей така щото 2.4 то му трябва повече място от бус за да завие. На 3 лентов булевард от лява лента да направиш обратен едва влизаш в крайна дясна.
Ама като свикнеш е голям кеф по завоите, като седна в друга кола имам чувството че карам икарус върти тоя волан като откачен.
Comment
-
Comment