Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 156/159 или Passat

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
    Какво мислим... гледай сега. Имаш си гадже, което означава, че не ти трябва кола, с която да впечатляваш дамите, ти вече си я впечатлил, когато и с каквото е трябвало . Така, че ориентирай се към нещо бюджетно и еФтино за поддръжка. Например Алфа 156 1.9 Джей Ти Ди 16 В. На тази кола единствено предното окачване създава финансови главоболия, но ако се лекува с оригинални илачи, а не с генерици ще си я караш с удоволствие. По-натам, като станеш червив от пари можеш да мислиш за нещо по-джиджано.
    И 156 гледам, те по-малки ли са вътре, отзад има ли място за хората на снимките все ми се вижда че ще трябва краката на страни да си слагат че да се съберат

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
      Доста време търсих Капа,все не ми изпздаше,и като взех 166-цата,излязоха 2.Едната тдс,другата жтд...Ма късмет
      Един приятел си купи капа на реални 450 хил км. JTD. Навъртя й над 70 хил км и в момента продължава да я кара.

      За тези километри е дал не повече от 2 бона за масло, консумативи и ремонти. А купи капата за 1800 лв.

      По това и аз съдя, че са добре направени машини.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Liky Покажи съобщение
        И 156 гледам, те по-малки ли са вътре, отзад има ли място за хората на снимките все ми се вижда че ще трябва краката на страни да си слагат че да се съберат
        Зависи колко са пораснали твоите авери, най-високият пътник, когото съм возил е 1.85 и отзад се събра без да се налага някоя от предните седалки да се мести напред. Не се е оплаквал да му е тясно, така че за хора под 1.90 според мен си е напълно прилично мястото. За по-високи вече си мисля, че ще трябват компромиси с предните седалки.
        Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
        GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

        Comment


        • #34
          Аз съм 1.80 и отзад ми е идеално в 156. Отпред също.
          В ауди А4 например е доста по тясно.
          Бмв 3ка също е теснотия.
          156 2.0TS

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
            Мда, правилно те насочват колегите.

            Ако ти се кара приятна кола - вземи 156.
            Ако ти трябва голям багажник - вземи пасат.
            А 159 бих взел само ако имам над 10хил лева излишни. С 5 не става.
            C5 е кодовото название на Ауди А6, а не ситроен.

            156 друса повече от 159 и в градски условия е малко по-неприятна, защото прави много големи обратни завой, вече е по-евтина предницата на 156 (направо има и народни носачи) . При 159 имаш повече тишина, доста по-ниска кола (дразнещо) много по-стабилна, пъргав волан и маневрена като кола, климатроника прави по-бързо студено и обдухването в салона е доста по-приятно от това в 156, място на задните седалки няма и при двете.Ауди А4 Б6 имат два-три читави мотори, много страдат от носачи и са безсмислено скъпи за възрастта си. Б5,5 е рядко грозен автомобил и въпреки, че е стар все още ги крадат. Провисват тавани, платовете по корите, безчувствен волан и течащи рейки.
            Сам преценяваш, според мен е важно да ти върши работа и да се чувстваш комфортно и да ти харесва как изглежда.

            Comment


            • #36
              Не са маневрени 156ците с дизелите и със шестака. А най-вече с 2.4жтд е като танкер.
              Но с твинспарк си е съвсем приемливо, чувствам я малко по-маневрена от ауди А4 Б5, което ми е идеално.
              156 2.0TS

              Comment


              • #37
                Имал съм А6 С5 1.8Т 4х4 и мога да кажа, че е страхотен автомобил за дълъг път, но като всяка кола си има и своите болежки... Моята студена първите месеци палеше винаги от 2рия или 3тия път, като загрее няма проблеми. След една година вече палеше от 5-6тия път... всяка сутрин въртя като някой Москвич... обиколих половината майстори в София... нямаше решение на проблема, сменях помпи, клапани ... и така си я продадох. Окачването им е същият кашкавал като на 156, само една идея по-малко скърцат.
                Моето мнение е, че ако искаш автомобил който да изглежда все още актуално, да ти прави кеф и чатите да са на разумни цени - 156 JTD. 115 кс моделът който е с 8 клапана пак ще ти е предостатъчен за изпреварвания на дълго. Важното е при нашите автомобили (Алфите) да ги поддържаш при човек, който има опит с такива автомобили.
                Успех с търсенето!
                Now: 156 2.5 V6 24V
                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                  Не са маневрени 156ците с дизелите и със шестака. А най-вече с 2.4жтд е като танкер.
                  Но с твинспарк си е съвсем приемливо, чувствам я малко по-маневрена от ауди А4 Б5, което ми е идеално.
                  Дизел или бензин, 5-6 цилиндъра 156 са с едно и също окачване и рейка и радиуса на обратен завой е леко неприятен и паркирането на тясно място също.
                  Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                  Имал съм А6 С5 1.8Т 4х4 и мога да кажа, че е страхотен автомобил за дълъг път, но като всяка кола си има и своите болежки... Моята студена първите месеци палеше винаги от 2рия или 3тия път, като загрее няма проблеми. След една година вече палеше от 5-6тия път... всяка сутрин въртя като някой Москвич... обиколих половината майстори в София... нямаше решение на проблема, сменях помпи, клапани ... и така си я продадох. Окачването им е същият кашкавал като на 156, само една идея по-малко скърцат.
                  Моето мнение е, че ако искаш автомобил който да изглежда все още актуално, да ти прави кеф и чатите да са на разумни цени - 156 JTD. 115 кс моделът който е с 8 клапана пак ще ти е предостатъчен за изпреварвания на дълго. Важното е при нашите автомобили (Алфите) да ги поддържаш при човек, който има опит с такива автомобили.
                  Успех с търсенето!
                  Аудито е имало проблем с температурен датчик (всички вагаджийки страдат от това) Имах Б5 1,8 125 и то палеше сутрин с много мъки, на диагностика на живи данни показваше нещо от типа -40 по спомен. Нов датчик от най-евтините - 10 лв и колата взе да пали от всеки път студена.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
                    Дизел или бензин, 5-6 цилиндъра 156 са с едно и също окачване и рейка и радиуса на обратен завой е леко неприятен и паркирането на тясно място също.
                    И аз така си мислех, но не е така.
                    Имам 156 2.0 Приятел има 156 2.4 , като се качиш от едната в другата и пробваш да паркираш, веднага забелязваш, че бензиновата е по-маневрена.

                    Ето ти официалната документация - http://www.alfaromeopress.com/press/detail/6088

                    Спарковете имат turning circle 11.1 метра, а дизеловите и шестака - 11.6 метра.
                    156 2.0TS

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                      И аз така си мислех, но не е така.
                      Имам 156 2.0 Приятел има 156 2.4 , като се качиш от едната в другата и пробваш да паркираш, веднага забелязваш, че бензиновата е по-маневрена.

                      Ето ти официалната документация - http://www.alfaromeopress.com/press/detail/6088

                      Спарковете имат turning circle 11.1 метра, а дизеловите и шестака - 11.6 метра.
                      Потвърждавам. Карал съм 2 бр. 2.0ТС-а, сега съм на 1.9ЖТД, ТС-ите са по-маневрени. Не зная дали има разлика в рейките, но определено ТС-ите завиват с по-малък радиус на завоя.
                      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                      Comment


                      • #41
                        Всяка кола може да се паркира, обаче не всеки шофьор може да паркира ….
                        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                        Peugeot 508 RXH 02.2013

                        Comment


                        • #42
                          Недей така щото 2.4 то му трябва повече място от бус за да завие. На 3 лентов булевард от лява лента да направиш обратен едва влизаш в крайна дясна.


                          Ама като свикнеш е голям кеф по завоите, като седна в друга кола имам чувството че карам икарус върти тоя волан като откачен.

                          Comment


                          • #43
                            За 159 2.4 затова ли има мнения, че била като танк?
                            Alfa Romeo 156 1.8 SW TS 144hp

                            Comment


                            • #44
                              Танковете, а и всички верижни машини са много маневрени по принцип. Могат да се въртят на място.

                              А алфите съвсем не са толкова зле, колкото ги описват. 156 тс и 159 имат същия радиус на завой, колкото "великия" голф 7, който е 10-20 години по-нов и 1-2 размера по-малък.
                              156 2.0TS

                              Comment


                              • #45
                                Рейките на 156 са различни ,а на 159 са еднакви
                                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

                                Comment

                                Working...
                                X